Wstecz

Doradztwo Portfolio realizacji

Kontakt
Realizacje z roku 2019/2020
pkt
Wstecz
  • Wybrane realizacje 2019/2020

  • Case: Czas pracy pracowników

    Opis sytuacji: Pan Artur - przedsiębiorca z Łodzi, prowadzi firmę specjalizującą się w zakresie wylewek betonowych posadzek. Jego głównymi odbiorcami są firmy deweloperskie. Specyfika branży gwarantuje wysokie zarobki, ale zleceń w ciągu roku nie ma zbyt wiele. Jednak, by firma mogła funkcjonować bez przerwy i przyjmować do realizacji zlecenia "tout de suite", pracownicy muszą być zatrudnieni na pełen etat. Tylko taka forma zatrudnienia gwarantuje Panu Arturowi możliwość stałej pracy z wykwalifikowaną kadrą. Problem jest jeden - co mają robić pracownicy, w czasie gdy nie obsługują żadnych zleceń?
    • Przeanalizowaliśmy możliwości na podstawie posiadanych stanów materiałowych oraz środków trwałych firmy
    • Wykonaliśmy pełną analizę rachunkową
    • Dokonaliśmy analizy branży Pana Artura
    • Wykonaliśmy badanie rynku
    • Dokładnie przeanalizowaliśmy jakimi zasobami czasu pracy zespołu dysponuje Pan Artur
    Efekt Końcowy Zaproponowaliśmy Panu Arturowi działalność poboczną - usługi związane z wytwarzaniem, montażem oraz wylewką betonu architektonicznego. Firma Pana Artura posiadała wysokie nadwyżki materiałowe, pełne zaopatrzenie sprzętowe oraz wykwalifikowaną kadrę. W efekcie Pan Artur mógł od razu rozpocząć obsługę klientów w sektorze prywatnym.
    • Firma stała się znana w sektorze usług detalicznych
    • W pierwszym miesiącu pomysł w efekcie spowodował 20% wzrost obrotów
    • Nowe zlecenia zagospodarowały 70% bezproduktywnego czasu kadry Pana Artura
  • Case: Gabinet na skraju rentowności

    Opis sytuacji Pan Kamil oraz Pani Marta wspólnie prowadzą gabinet stomatologiczny. W ciągu ostatnich 2 lat zainwestowali duże pieniądze w sprzęt i remont lokalu. Po tym czasie funkcjonowania gabinetu widać, że bardzo dużym kosztem dla działalności okazuje się zespół asystentek stomatologicznych. Praca na 4 ręce jest komfortowa, jednak gabinet funkcjonuje na granicy rentowności. Jak rozwiązać ten problem?
    • Wykonaliśmy pełną analizę rachunkową
    • Dokładnie przeanalizowaliśmy jakimi zasobami czasu pracy zespołu dysponują Pan Kamil i Pani Marta
    • Przeanalizowaliśmy możliwości na podstawie posiadanych w gabinecie urządzeń
    • Przeanalizowaliśmy funkcjonującą macierz odpowiedzialności RACI w gabinecie
    Efekt Końcowy Okazało się, że asystentki nie były wykorzystywane przy zabiegach, które mogłyby wykonywać samodzielnie. Pan Kamil i Pani Marta w myśl zasady, że wszystko zrobią najlepiej samodzielnie, nie dawali asystentom możliwości pracy przy pacjencie. Asystenci pracowali przy lekarzu nawet przy prostych i krótkich badaniach lub zabiegach, gdy nie są tak na prawdę potrzebne. Zaproponowaliśmy Panu Kamilowi oraz Pani Marcie rozwiązanie tego problemu.
    • Zespół asystentów zaczął samodzielnie wykonywać zabiegi higienizacyjne, wybielania zębów, zdjęcia RTG
    • Spowodowało to wzrost zysku na poziomie 18% w pierwsze 2 miesiące
    • Urządzenia w gabinecie w końcu zaczęły być wykorzystywane w pełni możliwości
    • Kilka miesięcy później Pan Kamil i Pani Marta mogli rozwinąć gabinet zatrudniając kolejnego lekarza
  • Case: Nowi klienci i pracownicy

    Opis sytuacji Pan Łukasz i Pani Karolina prowadzą firmę w sektorze usług budowlanych i wykończeniowych. Firma w zeszłym roku obchodziła swoje 25 urodziny. Pan Łukasz usłyszał o nas od znajomego, zdecydował się zadzwonić i porozmawiać na temat dwóch bardzo istotnych problemów, z którymi nie mogą sobie poradzić od ostatnich paru lat. Firma pozyskuje klientów głównie z polecenia, mają też nieformalną umowę z marketem budowlanym, który poleca ich usługi. Niestety kilka lat temu czołowy fachowiec pracujący u Pana Łukasza i Pani Karoliny odszedł zabierając ze sobą najlepszych klientów firmy. Zaczęły pojawiać się problemy, niestety pozostali fachowcy również zwolnili się i odeszli z pracownikiem Pana Łukasza. Od tamtej pory trudno jest znaleźć dobrego pracownika mającego fach w ręku, nie mówiąc o klientach.
    • Przeanalizowaliśmy model sprzedaży w biznesie Pana Łukasza i Pani Karoliny
    • Wykonaliśmy badanie marketingowe firmy
    • Okazało się, że firma nie istnieje w internecie, nie posiada strategii marketingowej, strony internetowej, facebooka
    • W ramach networkingu poleciliśmy firmie fachowców w zakresie marketingu internetowego
    • Kampanię marketingową skoncentrowaliśmy na employer brandingu oraz budowaniu marki
    Efekt Końcowy Do firmy zaczęły napływać zgłoszenia od internautów, na szczęście Pan Łukasz i Pani Karolina dbali o to, by prowadzić fotodokumentację poprzednich zleceń, co pozwoliło na przedstawienie bardzo fajnego portfolio. Popracowaliśmy również nad ofertą pracy dla nowej naczelnej złotej rączki w firmie.
    • W ciągu 3 miesięcy firma zarezerwowała grafik na kolejne 2 miesiące do przodu
    • W drugim miesiącu po wprowadzeniu zmian firma miała 3 potencjalnych kandydatów do pracy na nowym stanowisku
    • Zabezpieczyliśmy prawnie firmę Pana Łukasza i Pani Karoliny, by sytuacja którą przeżyli więcej się nie powtórzyła
  • Jak wygląda proces:

    1. Zadzwoń do nas t. 500 050 180 lub skontaktuj się przez stronę www.

    2. Daj znać, co Ciebie interesuje i zadaj nam wszystkie pytania, odpowiedzi udzielimy od razu.

    3. Odpowiedz na nasze pytania pogłębiające – by dobrze zrozumieć Twoje cele musimy doskonale poznać Twoje pomysły i przeszkody stojące na drodze w ich realizacji.

    4. Przedstawimy Ci wnioski z naszej analizy. Wykażemy Twoje mocne i słabe strony. Zaproponujemy Tobie indywidualnie dopasowaną ofertę, sposób na dotarcie do celu.