Confiance sp z o.o. sp. k. - Profesjonalny Sprzedawca Oferteo.pl
Confiance sp z o.o. sp. k.
Confiance sp z o.o. sp. k. - Google
Jonasz Wojdowski
Jonasz Wojdowski
16:05 21 Aug 20
Profesjonalne podejście w 100%, bardzo dziękujemy Panu Jakubowi za pomoc w zrealizowaniu naszych planów. Z czystym... sercem mogę polecić tą firmę.czytaj więcej
Agnieszka Bodzicz
Agnieszka Bodzicz
14:06 16 Aug 20
Profesjonalne, bardzo merytoryczne podejście do klienta.
Radoslaw Kalisz
Radoslaw Kalisz
12:56 23 Apr 20
Firma w 100% warta polecenia, pełen profesjonalizm, dobry kontakt z klientem, wyjaśnienie wszelkich za i przeciw... poszczególnych metod finansowania. Na jawnych zasadach, bez ukrytych prowizji. Z całą pewnością do stałej współpracy.czytaj więcej
Marcin Juwa
Marcin Juwa
08:47 14 Mar 20
Jako inwestor na rynku nieruchomości często korzystam z szybkiego i skutecznego dostępu do lini kredytowych. W tej... firmie od lat obsługa i pomoc w realizacji moich celów biznesowych jest zawsze na najwyższym poziomie. W mojej branży bardzo ważne jest aby doradca finansowy trafnie pomagał mi w doborze najlepszego produktu bankowego. Gorąco polecam - dr n.pr. Marcin Juwa.czytaj więcej
Aaron Salf
Aaron Salf
15:50 11 Mar 20
Bardzo polecam tą firma szczególnie pracownika Jakuba Malinowskiego, który pomógł mi uzyskać kredyt rozruchowy.... Jestem bardzo zadowolony ze współpracy i Gorąco polecamczytaj więcej
Joanna Matecka
Joanna Matecka
12:49 04 Mar 20
Dlaczego polecam Confiance? Ponieważ działają sprawnie, skutecznie i szybko. Ale nie to jest najważniejsze,... chociaż te trzy określenia bardzo dobrze tę firmę definiują.Dla mnie ważne było, oczywiście oprócz pozyskanego kredytu, poczucie, że ktoś przejął się moim problemem, ktoś zrozumiał mnie i szuka najlepszego w mojej sytuacji rozwiązania.Doceniam osoby z Confiance, z którymi miałam i nadal mam kontakt, za zaangażowanie, za doradztwo i fachowość oraz indywidualne podejście do klienta.czytaj więcej
Następne Opinie
Wstecz

Doradztwo Portfolio realizacji

Kontakt
Realizacje z roku 2019/2020
pkt
Wstecz
  • Wybrane realizacje 2019/2020

  • Case: Czas pracy pracowników

    Opis sytuacji: Pan Artur - przedsiębiorca z Łodzi, prowadzi firmę specjalizującą się w zakresie wylewek betonowych posadzek. Jego głównymi odbiorcami są firmy deweloperskie. Specyfika branży gwarantuje wysokie zarobki, ale zleceń w ciągu roku nie ma zbyt wiele. Jednak, by firma mogła funkcjonować bez przerwy i przyjmować do realizacji zlecenia "tout de suite", pracownicy muszą być zatrudnieni na pełen etat. Tylko taka forma zatrudnienia gwarantuje Panu Arturowi możliwość stałej pracy z wykwalifikowaną kadrą. Problem jest jeden - co mają robić pracownicy, w czasie gdy nie obsługują żadnych zleceń?
    • Przeanalizowaliśmy możliwości na podstawie posiadanych stanów materiałowych oraz środków trwałych firmy
    • Wykonaliśmy pełną analizę rachunkową
    • Dokonaliśmy analizy branży Pana Artura
    • Wykonaliśmy badanie rynku
    • Dokładnie przeanalizowaliśmy jakimi zasobami czasu pracy zespołu dysponuje Pan Artur
    Efekt Końcowy Zaproponowaliśmy Panu Arturowi działalność poboczną - usługi związane z wytwarzaniem, montażem oraz wylewką betonu architektonicznego. Firma Pana Artura posiadała wysokie nadwyżki materiałowe, pełne zaopatrzenie sprzętowe oraz wykwalifikowaną kadrę. W efekcie Pan Artur mógł od razu rozpocząć obsługę klientów w sektorze prywatnym.
    • Firma stała się znana w sektorze usług detalicznych
    • W pierwszym miesiącu pomysł w efekcie spowodował 20% wzrost obrotów
    • Nowe zlecenia zagospodarowały 70% bezproduktywnego czasu kadry Pana Artura
  • Case: Gabinet na skraju rentowności

    Opis sytuacji Pan Kamil oraz Pani Marta wspólnie prowadzą gabinet stomatologiczny. W ciągu ostatnich 2 lat zainwestowali duże pieniądze w sprzęt i remont lokalu. Po tym czasie funkcjonowania gabinetu widać, że bardzo dużym kosztem dla działalności okazuje się zespół asystentek stomatologicznych. Praca na 4 ręce jest komfortowa, jednak gabinet funkcjonuje na granicy rentowności. Jak rozwiązać ten problem?
    • Wykonaliśmy pełną analizę rachunkową
    • Dokładnie przeanalizowaliśmy jakimi zasobami czasu pracy zespołu dysponują Pan Kamil i Pani Marta
    • Przeanalizowaliśmy możliwości na podstawie posiadanych w gabinecie urządzeń
    • Przeanalizowaliśmy funkcjonującą macierz odpowiedzialności RACI w gabinecie
    Efekt Końcowy Okazało się, że asystentki nie były wykorzystywane przy zabiegach, które mogłyby wykonywać samodzielnie. Pan Kamil i Pani Marta w myśl zasady, że wszystko zrobią najlepiej samodzielnie, nie dawali asystentom możliwości pracy przy pacjencie. Asystenci pracowali przy lekarzu nawet przy prostych i krótkich badaniach lub zabiegach, gdy nie są tak na prawdę potrzebne. Zaproponowaliśmy Panu Kamilowi oraz Pani Marcie rozwiązanie tego problemu.
    • Zespół asystentów zaczął samodzielnie wykonywać zabiegi higienizacyjne, wybielania zębów, zdjęcia RTG
    • Spowodowało to wzrost zysku na poziomie 18% w pierwsze 2 miesiące
    • Urządzenia w gabinecie w końcu zaczęły być wykorzystywane w pełni możliwości
    • Kilka miesięcy później Pan Kamil i Pani Marta mogli rozwinąć gabinet zatrudniając kolejnego lekarza
  • Case: Nowi klienci i pracownicy

    Opis sytuacji Pan Łukasz i Pani Karolina prowadzą firmę w sektorze usług budowlanych i wykończeniowych. Firma w zeszłym roku obchodziła swoje 25 urodziny. Pan Łukasz usłyszał o nas od znajomego, zdecydował się zadzwonić i porozmawiać na temat dwóch bardzo istotnych problemów, z którymi nie mogą sobie poradzić od ostatnich paru lat. Firma pozyskuje klientów głównie z polecenia, mają też nieformalną umowę z marketem budowlanym, który poleca ich usługi. Niestety kilka lat temu czołowy fachowiec pracujący u Pana Łukasza i Pani Karoliny odszedł zabierając ze sobą najlepszych klientów firmy. Zaczęły pojawiać się problemy, niestety pozostali fachowcy również zwolnili się i odeszli z pracownikiem Pana Łukasza. Od tamtej pory trudno jest znaleźć dobrego pracownika mającego fach w ręku, nie mówiąc o klientach.
    • Przeanalizowaliśmy model sprzedaży w biznesie Pana Łukasza i Pani Karoliny
    • Wykonaliśmy badanie marketingowe firmy
    • Okazało się, że firma nie istnieje w internecie, nie posiada strategii marketingowej, strony internetowej, facebooka
    • W ramach networkingu poleciliśmy firmie fachowców w zakresie marketingu internetowego
    • Kampanię marketingową skoncentrowaliśmy na employer brandingu oraz budowaniu marki
    Efekt Końcowy Do firmy zaczęły napływać zgłoszenia od internautów, na szczęście Pan Łukasz i Pani Karolina dbali o to, by prowadzić fotodokumentację poprzednich zleceń, co pozwoliło na przedstawienie bardzo fajnego portfolio. Popracowaliśmy również nad ofertą pracy dla nowej naczelnej złotej rączki w firmie.
    • W ciągu 3 miesięcy firma zarezerwowała grafik na kolejne 2 miesiące do przodu
    • W drugim miesiącu po wprowadzeniu zmian firma miała 3 potencjalnych kandydatów do pracy na nowym stanowisku
    • Zabezpieczyliśmy prawnie firmę Pana Łukasza i Pani Karoliny, by sytuacja którą przeżyli więcej się nie powtórzyła
  • Jak wygląda proces:

    1. Zadzwoń do nas t. 500 050 180 lub skontaktuj się przez stronę www.

    2. Daj znać, co Ciebie interesuje i zadaj nam wszystkie pytania, odpowiedzi udzielimy od razu.

    3. Odpowiedz na nasze pytania pogłębiające – by dobrze zrozumieć Twoje cele musimy doskonale poznać Twoje pomysły i przeszkody stojące na drodze w ich realizacji.

    4. Przedstawimy Ci wnioski z naszej analizy. Wykażemy Twoje mocne i słabe strony. Zaproponujemy Tobie indywidualnie dopasowaną ofertę, sposób na dotarcie do celu.