Wstecz

Doradca Klienta Client Account Assistant

Oferta
Do kolejnego awansu 2112
80 pkt / 2 mce
Wstecz
  • Plan Dnia:

    8:00 Pyszna, świeżo mielona kawa i do dzieła!
    • Ustalam z Team Leaderem pomysły na dzisiejsze rozmowy z klientami
    • Szukam nowych klientów – uczę się mam mniej niż 1 rok doświadczenia
    10:30 Ładuję baterie na smacznym śniadaniu i relaksuję się w strefie Chill-Out
    • Wracam do działania – wciąż pracuję na bazę swoich stałych klientów
    • W mojej pracy pomaga mi Ekspert Finansowy – z nim mogę skonsultować swoje postępy
    13:30 Już obiad? Jak ten czas leci! Posiłek, chwila relaksu i wracamy do działania!
    • Rozmawiam z zainteresowanymi klientami a mój kierownik tworzy dla nich strategie
    • Zabieram się za maile – trzeba przesłać oferty do klientów
    • Omawiam z Team Leaderem co mi się dziś udało i czego się nauczyłem
    16:00 Na dziś to wszystko!
  • Narzędzia pracy:

    telefon komórkowy

    laptop/tablet

  • Czego Cię nauczymy:

    nawiązywania relacji z klientami,

    zakres wiedzy merytorycznej:

    • co to jest kredyt,
    • koszty kredytu,
    • schemat procesu sprzedaży,
    • produkty podstawowe,
    • schemat rozmowy z klientem,
    • typologia klienta,
    • diagnoza potrzeb finansowych